Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Αν δεν ήσουν αυτό που είσαι τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;



Από τις μαθήτριες:
Παπαπέτρου Λυδία, Κούργια Λευκοθέα, Ντάρα Ιζαμπέλα, Β΄ Γυμνασίου


Οι περισσότεροι από εσάς πιθανόν να έχετε θέσει στον εαυτό σας την παραπάνω ερώτηση. Κι αν όχι, ευκαιρία να αναρωτηθείτε τώρα. Ελευθερώστε τη σκέψη και τη φαντασία σας και αναλογιστείτε: αν σας δινόταν η ευκαιρία να είστε κάτι άλλο από αυτό που είστε τώρα τι θα επιλέγατε να είστε; Η πορεία προς την απάντηση ίσως σας οδηγήσει στην αυτογνωσία, ίσως αποκαλύψει στοιχεία του χαρακτήρα σας ή κρυφές επιθυμίες σας.

Εμείς απευθυνθήκαμε σε εφήβους. Δείτε παρακάτω κάποιες από τις απαντήσεις που πήραμε;

-Αθηνά, Γ΄ Γυμνασίου: Θα ήθελα να ήμουν πουλί, για να είμαι ελεύθερη.
-Έλενα, Γ΄ Γυμνασίου: Αμερικανίδα επιχειρηματίας, για να είμαι ανεξάρτητη.
- Άγγελος, Α΄ Λυκείου: Τίγρης, για να ζω ελεύθερος στη φύση.
- Αγγελική, Α΄ Λυκείου: Νεραϊδογοργόνα, για να ζω και στη στεριά και στη θάλασσα, να ταξιδεύω παντού, να είναι η ζωή μου ένα παραμύθι.
-Αλέξανδρος, Γ΄ Λυκείου: Να είμαι αυτό που είμαι, τίποτε άλλο.
- Κατερίνα, Β΄ Λυκείου:  Δελφίνι, γιατί κολυμπάνε, έχουν φίλους και περνάνε ωραία τη ζωή τους.
-Γιούλη, Β΄ Λυκείου: Πριγκίπισσα, γιατί η ζωή μου θα ήταν τέλεια.
- Ευηάννα, Β΄ Λυκείου: Γοργόνα, γιατί κολυμπάνε και ταξιδεύουν ελεύθερες.
- Αλέξανδρος, Β΄ Λυκείου: Πατίνι, για να κινούμε εύκολα κι ελεύθερα.
-Νικολέτα, Β΄ Λυκείου: Πουλί, για να πετάω.
- Δήμητρα, Β΄ Λυκείου: Λιοντάρι, γιατί είναι ο βασιλιάς όλων των ζώων.
-Σταυρούλα, Β΄ Λυκείου: Κάτι σε πουλί, γιατί θέλω να νιώσω την αίσθηση του να πετάς.
-Βερόνικα, Γ΄ Λυκείου: Πουλί αρπακτικό, ίσως γεράκι, αετός…
-Χρύσα, Γ΄ Λυκείου:  Είμαι ευχαριστημένη με αυτό που είμαι και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη. Δε θα ήθελα να είμαι κάτι άλλο.
- Αντώνης, Γ΄ Λυκείου: Πουλί, για να πετώ.
Συμπέρασμα: Εύκολα διαπιστώνουμε ότι σε όλες σχεδόν τις απαντήσεις κυριαρχεί το στοιχείο της ελευθερίας. Αυτό άλλωστε δεν είναι και, πρέπει να είναι, το όνειρο του κάθε νέου; Να ζήσει μια καλύτερη(«παραμυθένια») κι ελεύθερη ζωή, απαλλαγμένη από συμβατικότητες και περιορισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου